[Pardus-kullanicilari] Günceleme sonrası sorunlar

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
1 Kas 2007 Per 02:54:52 EET

On Tuesday 30 October 2007 14:11:30 Kenan Duran wrote:
> Merhaba
>
> 1.Bugün güncelleme yaptıktan sonra openoffice programı çalışmıyor programı
> açtıktan sonra 1 harf yazıp ikinic harfi yazmaya fırsat vermeden tıkanıyor
> ve eski belge açmaya çalıştığımdada aynı sorun
> 2. Ses ne kısılıyor ne açılıyor sabit ve sessiz diye bir şey kalmadı artık
>
> KEnan Duran
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
> sayfasına gidin.

02:00 itibarıyla güncelleme yapmaya başladım. 02:17 itibariyle bilgisayar ben
reset attığım 02:42'ye kadar kilitlendi. Hem de öyle bir kilitlendi ki; saat
bile 02:17 'de durdu...
ctrl+alt+esc çalışmadı. Mecbur kaldım resetlemeye de yine indirdiğim yüzlerce
mb kota heba oldu. Ram etmedi vs diye düşünecek oldum, Ram 512 MB, Swap 2 Gb
daha iyi çalışması lazım.
Bunlar olurken ön planda çalışan programlar:
Firefox, PİSİ
Sistem çekmecesinde; Amarok (çalmıyordu da), Kmail, aMSN, Skype, Kery Beagle,
Klipper
Bu kadar program saati durduracak kadar nasıl kilitler? İndirdiği PİSİ
paketlerini tekrar görmedi bile yeniden mi indirmemiz gerekiyor yani ???

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT