[Pardus-kullanicilari] "su" komutunu nasýl düzenleyebilirim ?

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
1 Kas 2007 Per 01:58:22 EET

Konuyu burada kapatalım, ancak işin ahlaki boyutuna gelecek olursak; yapmaya
çalıstıgım sey üniversitedeki hocamın vermis oldugu bir odev ve sadece kendi
bilgisayarımda deneme amaclı yapacagım. Program ne yapar, kotu amacı
kullanımda ne gibi sonuclar dogabilir konusunda yeterince bilgiye sahibim.
İşin sonunda boyle bir tepkinin dogacagını tahmin etmistim ancak yetistirmem
gerektigi icin bu odevi son care olarak buraya sorayım dedim. Yardımlar icin
tekrar tesekkurler. Ä°yi geceler.

01.11.2007 tarihinde Recep KIRMIZI <rkirmizi at gmail.com> yazmış: