[Pardus-kullanicilari] "su" komutunu nasýl düzenleyebilirim ?

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
1 Kas 2007 Per 01:51:03 EET

On Thursday 01 November 2007 01:45:33 cem sonmez wrote:
> 01.11.2007 tarihinde Murat Şenel <muratasenel at gmail.com> yazmış:

> Kısmen; "su john" degil de sadece "su" dedigimde parolayı john' un bulması.

Size yetki gerektiren programların şifresiz çalıştırılabilmesi ile alakalı
anlatımı yaptığımızı kabul ediyorum. Kendi bilgisayarınız da şifrenizi
unuttuğunuzda nasıl bulabileceğiniz ile alakalı bilgide wiki de bulunmakta
Fakat john ile kimin bilgisayarının neyini kıracağınız, ne yapacağınız sizi
bağlar bizi değil. Bunu konuşmanın yeri burası hiç değil. Zira john depomuzda
bulunmamakta ve bu listenin sorumluluğunu aşmakta. Lütfen bu thread daha
fazla uzamasın.

İyi çalışmalar..

--
Recep KIRMIZI