[Pardus-kullanicilari] cdrom tanınmıyor

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
1 Kas 2007 Per 01:56:08 EET

Dediğiniz çıktılar bunlar:
talganlicakrakbusgut ~ #  /sbin/hdparm -i /dev/hdc
-su:  /sbin/hdparm: Böyle bir dosya ya da dizin yok
talganlicakrakbusgut ~ # hdparm -d0 /dev/hdc

/dev/hdc:
 setting using_dma to 0 (off)
 using_dma     =  0 (off)
talganlicakrakbusgut ~ #

Cdrom Windows'ta düzgün çalışıyor. Ancak, dmsg.txt dosyasında nasıl bir hata
gelecek ki? Bu arada ben dmsg.txt'den, bilgisayarda takılı olmayan dvdromun
satırını sildim. Cdrom Israrla çalışmamaya özen gösteriyor. Hata kaydı
vereyim diyorum da, bunlardan hangisinin altına yazmam gerek?

Çalışan CD:   	Pardus Çalışan CD [LiveCD] ile ilgili hata bildirimleri
Çeviriler:  	Pardus projesi kapsamında Türkçe'ye çevrilecek belgeler,
arayüzler, vb...
COMAR:  	COMAR (COnfiguration MAnageR), Pardus yapılandırma yöneticisi
Derleme Çiftliği:  	Derleme Çiftliği ile ilgili hataların raporlanacağı bölüm
Feedback:  	Geribildirim uygulaması ile ilgili hatalar
Grafik:  	Pardus grafik bileşenleri [Artwork]... Duvar kağıtları, simgeler,
renk temaları, vb...
Hata Takip Sistemi:  	Pardus Hata Takip Sistemi ile ilgili hatalar
Kaptan:  	Kaptan Masaüstü
Kullanıcı Rehberleri:  	Pardus kullanımını öğretmek, bu konuda destekleyici
bilgilendirmek için sunulan malzemeler (Kılavuz, görsel malzemeler, vb.).
Paketler:  	Dağıtıma girecek yazılımların [Packages] sorunlarının giderilerek
Pardus onaylı kaynak yazılımlar haline getirilmesi sırasında yapılan işlemler
takip edilecek. Bu bölümdeki paketler PiSi paketleri olmalıdır!
Pardus e‑Posta Listele:  	Pardus projesi e-posta listeleri ile ilgili hatalar
Pardus Jabber:  	Pardus jabber sunucusu ile ilgili hatalar
Pardus SVN Deposu:  	Pardus Subversion deposu ile ilgili hatalar
Pardus Web sayfaları:  	Pardus web sayfaları ve sistemi ile ilgili hatalar.
Piksemel:  	XML işleme kitaplığı iksemel için bir python arayüzü
PiSi:  	Pardus paket yönetim sistemi.
PiSi Arayüzü:  	PiSi Arayüzü (package-manager) hataları
Sanat.pardus.org.tr:  	Art-o, sanat.pardus.org.tr'de kullandığımız yazılım.
TASMA:  	TASMA, Pardus Yapılandırma Merkezi
YALI:  	Pardus kurulum sistemi (Yet Another Linux Installer)
Zemberek ‑ Pardus:  	Zemberek Türkçe doğal dil işleme yazılımı ve Pardus
birleştirmesi.

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT