[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 16, Konu 309

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
31 Mayıs 2007 Per 22:27:30 EEST

Date: Thu, 31 May 2007 20:59:19 +0300
From: Eren Türkay <<a href="../src/
compose.php?send_to=turkay.eren%40gmail.com&unique_id=539b51d44dce298eb16feb29eb75979a">turkay.eren at gmail.com</
a>>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: ama yere artık
To: <<a href="../src/compose.php?send_to=pardus-
kullanicilari%40pardus.org.tr&unique_id=539b51d44dce298eb16feb29eb75979a">pardus-
kullanicilari at pardus.org.tr</a>>

On Thu, 31 May 2007 17:27:41 +0300 (EEST)
"hadildonmez" <<a href="../src/
compose.php?send_to=hadildonmez%40mynet.com&unique_id=539b51d44dce298eb16feb29eb75979a">hadildonmez at mynet.com</
a>> wrote:

> Beyefendi bunu söylemek haddim değil ama bana kızsalar, listeden
> kovsalar bile söylemek istiyorum: Siz duvar kağıdını değiştirmeyi
> beceremediyseniz bırakın Pardus'u... Linux, kafasını biraz olsun
> zorlamayı seven insanların işi...

Bu tutum çok yanlış, biraz yapıcı olmak gerekiyor. Hayatında ilk kez
KDE kullanmış biri bilmiyor olabilir. Ona masaüstüne sağ tıklayıp
yapılandır menüsünü seçmesini ve biraz karıştırmasını söylemeniz daha
mantıklı...

Haklı olabilirsiniz. Yeni başladığımda ben de bir çok şeyi yapamıyordum. Hala
öğrenemediğim, hatta belki ölene kadar öğrenemeyeceğim şeyler var. İlk
aylarda
foruma sitem dolu bazı yazılar da göndermiştim, hala durur
okuyabilirsiniz.  Ancak
beyefendinin insanı rahatsız eden bir tarzı var. "Yapamadım, başka bir
kültüre alışık
olduğum için zorlanıyorum, lütfen yardım edip işimi kolaylaştırın," demek
var; "Bu ne
kardeşim böyle, övgüler düzdüğünüz şey hiç bir işe yaramıyor, en basit
işleri bile
yapamıyor," demek var...

Bir tartışma başlatmak niyetinde değilim, bu başlığa bir yanıt daha
yazmayacağım.

Not: Zaten tartışmayı sevseydim önce sizinle bir Teoman kavgasına girişmek
isterdim. :)