[Pardus-kullanicilari] Lazarus

Gültekin Komanlı gkomanli.pardus at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 21:13:31 EEST

Mustafa GÜNAY wrote On 31-05-2007 15:10:
> Lütfen eleştiri yaparken (Gültekin Bey size değil bu cümleler) öncelikle 1-2

Aman efendim, üzerime alınmadım :)

Lazarus için zamanında (27/12/2006) pisi paketini hazırlayan Sn. Fatih
AŞICI ile yaptığımız yazışmada
(
http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-December/012673.html
) arayüzde sorunlar olduğunu bildirmişti ve bende aynı sorunları
görmüştüm, yani kullanılabilecek durumda değildi.

Benim birincil hedefim MS-SQL veya MySQL üzerinde çalışan uygulamalarıma
önyüz yapabilmek (karmaşık gösterimli gridler - DevExpress cxGrid ve
ReportBuilder tarzı raporlar hazırlayabilmek), ama gtk2 sorunları
nedeniyle o zaman arabirim üzerinde bir şeyler yapmak mümkün değildi.

Benim denememden sonra neler oldu,  ilgilenen başkaları var mı, varsa ne
diyorlar acaba gibi sorularıma yanıt arıyordum.
Sistemimde lazarus 0.9.20 var, pisibul ile aradığımda playground
deposunda 0.9.22'yi buldum, umarım gelişmeler iyidir.
> Lazarus için sizinle irtibata geçeceğim Gültekin bey....
> Ama Ahmet beyin de dediği gibi  kylix kullanılabilir bir alternatif.

Kylix tamamen ölü değil mi ? Peki pisi paketi varsa kurup bakalım ....

İyi çalışmalar.