[Pardus-kullanicilari] Lazarus

Mustafa GÜNAY mustafagunay at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 15:10:29 EEST

lazarus ile öyle ahım şahım ilgilenmedim ama gereken modüleri elimle ekledim
(ordan burdan bulup yada yazıp) Bu açıdan bakıldığında yetersiz evet kabul
ediyorum ama aklımda hep şu soru var hep eleştirmek yerine neden bir projenin
ucundan tutup bizde birşeyler katmıyoruz? Delphi bilginiz eğer bu kadar iyi
ise buyrun API lerinizi ekleyin proje sahipleri ile irtibata geçin ve eminim
ki bunu yapabilecek kapasitede insanlarsınız. Kaldı ki şu proje iyidir yada
kötüdür denilemez ama Lazarus için win32 api'lerini port etme çabasındayım
(pek bir gelişme yok ama en azından birşeyler çıkar diye tahmin ediyorum)

Lütfen eleştiri yaparken (Gültekin Bey size değil bu cümleler) öncelikle 1-2
defa düşünelim ben ne kadar çaba gösterdim, ne yaptım da neler istiyorum?
Bazı insanların o çok sevdiği ve kullanımı kolay denen windows bile 1 günde
yada 1 mail ile oluşturulmadı! Sorarım size bir resmi arkaplan yapamayıp kaç
defa google da araştırdınız? yada kaç defa bir sorunu çözmek için google
kullandınız? Bir geliştiricimizin dediği gibi "Konuşmakla yada tartışmakla
işler bitmiyor oturup araştırmak öğrenmek uygulamak gerekli hatta nasıl
uygulandığını anlatmak". Başka söze ne hacet?

Lütfen aksini yapanlar üzerine alınmasın. Farkındayım biraz sert oldu ama hep
başkasını eleştirmekmi gerekir diye düşünmeden alamadım kendimi.

Lazarus için sizinle irtibata geçeceğim Gültekin bey....
Ama Ahmet beyin de dediği gibi  kylix kullanılabilir bir alternatif.