[Pardus-kullanicilari] Type the name of the command Interpreter ???

olgun sadık sadikolgun at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 16:38:46 EEST

teşekkür ederim. evet bilgisayarımda kurtama için bir partition var. sorunu
anladım kendim çözebileceğime inanıyorum. iki farklı partition oluşturup iki
işletim sistemini ayrı ayrı yerlere kurarsam sorun çözülür diye düşünüyorum.
pardus üzerinden de sistem boot ederken istediğim işletim sistemini seçmemi
sağlayacağım. umarım çözülür. Saygılar.

31.05.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: