[Pardus-kullanicilari] Type the name of the command Interpreter ???

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 15:36:25 EEST

Bilgisayarinizi kapatmadan once ne ile ugrasiyordunuz? Hangi isletim
sistemindeydiniz?

Pardus nerede kurulu? Windows nerede kurulu? Bildigim kadari ile Windows
95/98 aktif partition'da (disk bolumu) degilse carlayabiliyor.

Bence pardus'u ovun, ancak
www.pardus.org.tr
www.pardus-wiki.org

adreslerini vererek ogrencilerinizi okumaya tesvik edin, kendinizin de bu
hususa yeni oldugunuzu da mutlaka belirtin ki ogrencileriniz soru sordugunda
ve yanitlayamadiginizda mahcup olmayin.

Emre