[Pardus-kullanicilari] Yalnız Bilgisayar Üreticilerinin Marka Bağımlılıklarımı var

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
28 Mayıs 2007 Pzt 23:49:57 EEST

On Monday 28 May 2007 21:05:25 Uygar UZUNHASAN wrote:
> Arkadaşlar sizce bilgisayar markalarına Pardus için mail atmak yeterli mi?
> Ya TUBITAK da hala Pardus kullan mıyorsa?
> Merak eden ve Ankara'da olanlar, Kavaklıdere deki genel merkeze gidip
> görebilirler, örneğin üç ay kadar önce, kitap satış yerine  girdim ve  acil
> ihtiyacım olan  pardus  kurulum CD si istediğimde "he... o ne kitap mı?"
> cevabını aldım. kime sorduysam bi haber... Tabi alışmış herkes XP de
> soliter falan oynamaya, zaten bu bilgisayarlar açık kaldığı sürenin %99 da
> fal bakmaya ayarlı yoksa bozulurlar (a bide msn de görümce kanki sohbetleri
> [...]
Bireylerin ve kurumların tercihlerini (veya isterseniz bilgisizlik deyin)
eleştirmek bence anlamsız, hiç kimseyi Pardus kullanmaya zorlayamayız sonuç
olarak. İsteyen MSN'sini XP'de kullanır, sabahtan akşama kadar Soliter oynar,
bu bizi ilgilendirmez. Büyük kurumlarda (örneğin TÜBİTAK) kulağın yaptığından
kuyruğun veya midenin haberdar olması gerekmez (örnek için kusura bakmayın).

Üstelik, Pardus TÜBİTAK değil TÜBİTAK UEKAE destekli olarak geliştiriyor; yine
abuk bir örnek vereyim, oğlunuz Counter-Strike oynuyor diye siz de
Counter-Strike oynamak zorunda mısınız? (bu abuk örnek için de özürlerimi
kabul ediniz)