[Pardus-kullanicilari] Yalnız Bilgisayar Üreticilerinin Marka Bağımlılıklarımı var

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Mayıs 2007 Pzt 21:24:18 EEST

On Monday 28 May 2007 21:05:25 Uygar UZUNHASAN wrote:
> dedi. Sorarım size TUBITAK bile bu kadar bağımlıyken XP ye, biz nasıl
> anlatalım insanlara bunda da soliter var mı diyelim. Tamam RTUK ve ASAL

Tübitak marka bağımlısı değil, ayakları yere sağlam basan bir kurum ve
Pardus'u tıpkı RTÜK ve ASAL gibi belirli plan ve projeler dahilinde kullanıma
adım adım alıyor. Belirli proje ve bilgisayarlar Pardus kullanmaya başladı ve
bu eğilim sürüyor.

Eğer bir gecede tüm bilgisayarlarda bulunan sistemleri değiştirirseniz iyi bir
şey yapmış olmazsınız... Bu yüzden planlamalar yapılıyor ve adım adım
geçiliyor. Yarın öbürgün uğradığınızda Pardus kullanan bilgisayarların
çoğunlukta olduğunu da göreceksiniz...

Geç olsun güç olmasın demiş atalarımız, biz de benimsiyoruz bu yaklaşımı...
Önemli olan sağlam ve güvenli gelişmek...

İnsanlara anlatırken de böyle anlatmanızı öneririz... Denesinler, fikir
edinsinler, internetteki kaynakları görsünler, wiki nedir fark etsinler,
kullanıcı listesi nasıl bir kaynaktır öğrensinler ve bu sistemin yaşamlarına
neler katacaklarını gördükleri için seçsinler Pardus kullanmayı mesela...
Gaza gelip bir gecede Pardus kullanmaya çalışıp iki kere kuramayınca ömürleri
boyunca bir daha denememelerinden daha iyi olacaktır :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->