[Pardus-kullanicilari] Pardus tanıtım makalesi isteniyor...

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
27 Mayıs 2007 Paz 22:03:33 EEST

27 May 2007 Paz tarihinde, Chriseba Lid'Asgar şunları yazmıştı:
> İyi günler. Az önce, e-posta adresimi kontrol ederken rast geldim, aynen
> buraya aktarıyorum:
>
> merhaba  Pardus ulusal yazılımı ile ilgili dergimizde yazı yayımlamayı
> düşünüyoruz. ancak konu hakkında bilgi birikimine sahip değiliz.
>
> üniversiteler arası bir gençlik dergisiyiz.
> dizgiye yetişmesi açısından forumunuzdan bir kaç gün içinde iki
> sayfayı geçmeyecek bir makale edinebilir miyiz?haziranda elimizde
> olacak sayı.

Pardus'un basın ilişkilerini profesyonel bir şekilde ve TÜBİTAK UEKAE ile bir
sözleşme kapsamında artistanbul ajansı yürütüyor. Sevgili Ali Işıngör de bir
artistanbul çalışanı. Bu nedenle sevgili kullanıcı ve katkıcılarımızın bu tip
tanıtım taleplerini bilgi at pardus.org.tr ve ali at artistanbulpr.com adreslerine
iletmeleri en hızlı ve doğru sonucu almamızı sağlayacaktır.

Teşekkürler...

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE