[Pardus-kullanicilari] bankacılık işlemleri

talat ekinci ekincitalat at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 20:36:28 EEST

arkadaşlar pardus 2007 üzerinde firefox 2.0 ve opera 9.0 yüklü bunlarla
bankacılık işemleri yapmaya çalıştığımda bazı problemler ortaya çıkıyor.
sorunun nerden kaynaklandığını bilmiyorum.
sanal klavye uygulamasında sürekli hatalı parola girişi yapıyor. bu yüzden
hesabım sürekli kitleniyor.( ben doğru parola girdiğime eminim. windows ile
denediğimde problem olmuyor.) Deneyimli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
 Teşekkürler.