[Pardus-kullanicilari] Listede arama yapılmıyor.

selim ok selimok at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 01:20:30 EEST

26.05.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış:
> Grub claistirmak icin calisan cd'ye ihtiyaciniz yok, kurulan CD ile de ilk
> ekran geldikten sonra CTRL+ALT+F1 'e basip konsola dusup yapabilirsiniz grub
> islemlerinizi...

Bu konuda biraz sikinti olabiliyor. Bundan sonra benzer sorunu yasama
ihtimali olan arkadaslar icin söylüyorum. Evet grub'a girmek icin
kurulan cd ile baslatmak ve lisans anlasmasi kismina gelince konsola
gecip grub yazmak yeterli. Fakat sorun o noktada disklerin mount
edilmemis olmasi. Bu sebeple grub bu asamada yapilmasi gereken setup
islemini yapmiyor. Benim basima bir kez geldi. Mount etme asamasinda
da enteresan sorunlar cikti. Bu nedenle calisan cd'yi önerdim. Ama
denemis ve sorun yasamamis olan varsa birsey diyemem. :)

Iyi calismalar,
Selim