[Pardus-kullanicilari] Türkçe Karakter problemi

Burhan Ünal CANMAYA justice_pardus at hotmail.com
26 Mayıs 2007 Cmt 11:31:14 EEST

Merhabalar. Dün faxserver hakkında bir soru sormuştum. Ben sonunda hylafax ı kurup çalıştırmayı başardım ve hatta qmail de kurup mail to fax özelliğini kullanabiliyorum. Mail to fax atarken yani mail atıyorum fax at faxno.fax şeklinde mailde yazdığım türkçe karakterler ascii kodlarıyla basıldı faxtan:) Ben fedoradan bu yüğzden pardusa geçmiştim ama burdada bir encoding problemi var. Bu sıkıntıyı nasıl aşabilirim?
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanýzý bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlasý.
http://www.live.com/getstarted