[Pardus-kullanicilari] Listede arama yapılmıyor.

selim ok selimok at gmail.com
26 Mayıs 2007 Cmt 15:47:06 EEST

Windows ilk bulabildigi alana c: diyor. Farkli bicimlendirilmis disk
bölümlerini görmemek üzerine politikalari var. O yüzden ext3 ile
bicimlendirilmis pardus bölümleriniz gözükmüyor.

Grub'u tekrar kurmak icin bir adet calisan cd cok iyi olurdu.
Calisan cd edindikten ve onunla pardus'u baslattiktan sonra  bir adet
konsol acip
grub
komutunu verin daha sonra biraz bekleyin grub komut satiri acilacan.

root (hd0,0)
ve
setup (hd0)

komutlarini verin. Bir sonraki acilista grub ile acilacaktir. Ancak
buradaki sayilar sunlari ifade ediyor. hd0 demek ilk disk demek, eger
birden fazla diskiniz varsa ve pardus 2. diskte kuruluysa buraya hd1
yazmalisiniz örnegin. Onun hemen yanindaki 0 rakami ise belirtilen
diskin ilk bölümü demek mesela pardus diskiniz 3. bölümünde kurulu
olsaydi 2 yazmaliydiniz. Ancak yukaridaki bilgilere göre bu
yazdiklarim dogru olsa gerek.

Arama konusuna gelince ben bir sorun göremedim. Adresten emin olmak
icin tekrar yaziyorum http://liste.pardus.org/arama

Iyi calismalar,
Selim