[Pardus-kullanicilari] Listede arama yapılmıyor.

Turgay celik trgycelik at gmail.com
26 Mayıs 2007 Cmt 11:22:30 EEST

Pardus listesinde arama yapılmıyor.Sebebini bilen varmı?

Yazmışken sorunumuda yazayım :)
Ben windowsu tamamen kaldırdım gel görki evdekiler kullanamıyor diye birdaha
kurdum.
İlk önce pardusu kurmama rağmen:

25 gb Pardus sistem
25 gb Pardus Home(EV burası niye Türkçe deyilki bitane klasör yani ?)
26 gb Boş Ext3

Ama windowsu kurarken c=26 gb boş alan olarak göründü.(Bence win gıcıklık
etmiş)
Halbuki Pardusa birşey olmasın diye diskin başına kurmuştum.
Şimdi Grubu tekrar kurabilmem için yardımlarınızı bekliyorum.
Çözüm Link olursada olur.