[Pardus-kullanicilari] Mozilla Reklamı

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
26 Mayıs 2007 Cmt 13:40:36 EEST

On Sat, 26 May 2007 13:12:34 +0300
Şenol Eker <pardus at kocaeli.org> wrote:

> Mozilla'ya girip maillerimi (Pardus listesi mailleri) alıyorum. Bu
> maillere bakmak için sağ üstteki listeden bir mail seçsem bile sağ altta
> seçilen mailin içeriği görülmesi gerken yerde mozilla reklamı var ve
> mailimi görebilmek için çift tıklayıp girmem gerekiyor. Önizleme
> penceresinin bir anlamı yok yani. Bazan ise, oraya maillerin içeriği
> gelebiliyor.
> Daha ziyade mozilla'yı yeni açtığımda bu olay oluyor.
> Aslında maillerim normalde kontact'ta ama bu programlar birden fazla
> mail adresini düzgün şekilde desteklemediklerinden dolayı pardus için
> [...]

Genellikle Thunderbird 2.0 kullanıyorum ve böyle bir sorunum yok. Önceki sürümlerde de yoktu. Programı kaldırıp, ayarlarını da sıfırlayıp yeniden kurmanız çözüm olabilir.

Sadece eposta listelerini takip amaçlı Sylpheed adlı eposta istemcisini de kullanabilirsiniz. Pardus depolarında mevcut ve liste takip etmek için çok güzel bir program.

İyi günler.