[Pardus-kullanicilari] Mozilla Reklamı

Şenol Eker pardus at kocaeli.org
26 Mayıs 2007 Cmt 13:12:34 EEST

Mozilla'ya girip maillerimi (Pardus listesi mailleri) alıyorum. Bu
maillere bakmak için sağ üstteki listeden bir mail seçsem bile sağ altta
seçilen mailin içeriği görülmesi gerken yerde mozilla reklamı var ve
mailimi görebilmek için çift tıklayıp girmem gerekiyor. Önizleme
penceresinin bir anlamı yok yani. Bazan ise, oraya maillerin içeriği
gelebiliyor.
Daha ziyade mozilla'yı yeni açtığımda bu olay oluyor.
Aslında maillerim normalde kontact'ta ama bu programlar birden fazla
mail adresini düzgün şekilde desteklemediklerinden dolayı pardus için
kullandığım maili başka istemcide açmayı uygun gördüm.