[Pardus-kullanicilari] sysinfo:/ yüklenirken bir hata oluþtu:

nihat köklü nihatkoklu at gmail.com
25 Mayýs 2007 Cum 14:52:16 EEST

zor bişey değil tabi küçük bir cıkarma işlemi yapmak ama..hizmet böyle
bişeydir işte hep daha fazlasını istersin.insanlar hep daha fazlasını
istedikleri için tekneloji giderek ilerlemiştir.eger insanlar fazlasını
istememiş olsaydı deseydi sizin dediğiniz gibi ne olacak kucuk bir cıkarma
işlemi ..ilk üretilen otomobil ile at arabası arasında ancak sizin şu
cıkarma işlemi kadar fark fardı.ama bu cıkarma işlemi her modelde dahada
ileri gittiği için bugunkü ferrariler porhe mercedes ler doğdu..  :)

25.05.2007 tarihinde mengucek at gmail.com <mengucek at gmail.com> yazmış: