[Pardus-kullanicilari] sysinfo:/ yüklenirken bir hata oluştu:

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
25 Mayıs 2007 Cum 14:29:30 EEST

25 May 2007 Cum tarihinde, nihat köklü şunları yazmıştı:
> ewet yeni guncellemede bi sorun yok..ama arayuz değişmiş hoş olmuş ama
> keşke nekadar boş yer kaldığını da gösterselerdi.
>
> 25.05.2007 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış:

Merhaba..
Benim yeni sysinfo da..

1- Diskin boyutunu gösteriyor..
2- Diskin ne kadarlık kısmının dolu olduğunu gösteriyor..

ve.. biraz önce dört-beş kişi kafa kafaya verdik, diskin boyutundan kullanılan
miktarı çıkarttık.. o da ne.. boş alanı bulmuşuz.. :)
Çok zordu ama becerdik.. :)
Kolay gelsin..

--
menguceko