[Pardus-kullanicilari] ethernet arabirimiyle ağa çıkamadım

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
24 Mayıs 2007 Per 10:00:20 EEST

Merhaba Onur Hocam,

İlginiz için çok teşekkürler. Sizin belirttiğiniz gibi muhtemelen
ısınmadan kaynaklanan bir okuma hatası idi. Zira Görkem Bey'in pardus
kitabından çıkan CD'de kurmuştum. Yine onunla gece son bir deneme
yaptım ve daha önce de söylediğim gibi başarılı oldu. Şu an hiç
sorunsuz nete çıkabiliyor ve hatta 22'' lcd monitörümde Sistemime
ubuntu 7.04 ve opensuse 10.2 de kurmuştum. Nvidia 7100gs ekran
kartımın olduğu sistemde ekran kartı kurulumu , çözünürlük v.s
problemleri var. Ama Pardus'un maşallah'ı var. Nvidia paketlerini
kurunca çözünürlük v.s her şey kendisi düzetti. Elinize sağlık.
24.05.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: