[Pardus-kullanicilari] ethernet arabirimiyle ağa çıkamadım

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Mayıs 2007 Per 09:09:29 EEST

On Thursday 24 May 2007 08:27:46 ahmed yasar wrote:
> Merhaba,
>
> İlk kurulum denememde kurulum yarıda kalmış (lzm v.s diye bir hataydı
> sanırım) ve ben de minimum kurulumu denemiştim. Normal kurulumu
> yeniden denedim ve bu kez hata vermeden kuruldu. Bunun nedenini
> anlayamadım ama şu anda nete çıkabiliyorum.

 Minimum ayarlar kurulumu donanımınız için daha az ince ayar yapan ama
çalışması daha muhtemel bir seçenektir. Aslında paket adedi değişmiyor,
sadece donanım tanıma sistemi daha az hassaslaştırılıyor.

 Aldığınız hata lzma ile ilgili sanırım. Bu da CD'nin sağlıklı okunmadığında
oluşuyor. CDROM un ısınması bile bu soruna yol açabildiği için bir gün
çalışıp bir gün çalışmayabilir, malesef CD teknolojisi fazla kalitesizleşti.