[Pardus-kullanicilari] Posta İstemci

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
22 Mayıs 2007 Sal 14:10:24 EEST

Selamlar,
Buradaki ince noktayı kaçırmış olmalıyım  :-P
f ve b tuşlarının aşağı yukarı ok tuşlarına göre ne tür bir üstünlüğü
var ki???

Bu arada shift tuşu + ok tuşu ile mesajları işaretleyerek okumak
istediğimde ön izleme kayboluyor. Ama mesela outlook 'da bu
yapılabiliyordu...

Saygılarımla
Mucip:)

Ergin Altintas yazmış: