[Pardus-kullanicilari] ftp

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Mayıs 2007 Per 18:16:13 EEST

Thu, 17 May 2007 13:15:17 +0300, "sule toker" <suletoker at gmail.com> :

> conf dosyasının yolu kaynak kodun içinde bi tane config dosyası var
> onun içinde path olarak yazıyo ama baktığım da etc' nin içinde bir
> conf dosyası bulamadım internetten bi tane vsftpd.conf bulup etc' ye
> kopyaladım sorun yok sanırım teşekkürler.
Hangi kaynak kodun icine bakiyorsunuz bilmiyorum ama ayar dosyasinin
yolu derleme asamasinda ya da calistirma asamasinda parametre olarak
verilir.

Pardus'ta vsftpd baslatma/durdurma betikleri (service vsftpd
start/stop), ayar dosyasini /etc/vsftpd/vsftpd.conf adresinde
arayacaktir. Kendi olusturdugunuz /etc/vsftpd.conf dosyasi uzerinde
yapacaginiz degisiklikler bir ise yaramayacak (ozel olarak vsftpd'yi
orada ayarlari aramasi icin ayarlayarak calistirmadiginiz surece).

                   Doruk