[Pardus-kullanicilari] ftp

sule toker suletoker at gmail.com
17 Mayıs 2007 Per 13:15:17 EEST

conf dosyasının yolu kaynak kodun içinde bi tane config dosyası var onun
içinde path olarak yazıyo ama baktığım da etc' nin içinde bir conf dosyası
bulamadım internetten bi tane vsftpd.conf bulup etc' ye kopyaladım sorun yok
sanırım teşekkürler.

15.05.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: