[Pardus-kullanicilari] XP + Pardus + MacOsX

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
16 Mayıs 2007 Çar 23:47:40 EEST

Merhaba.

İşyerime iki yeni bilgisayar alındı, biri benim... 250 Gb.HDD var. Diski
50+50+150
Gb.olarak üçe böldüm. İşimin gereği XP'yi 50 Gb.alanlardan birine
kurduktan sonra,
diğer 50 Gb.a Pardus 2007 kurdum. (Çünkü Felis Chaus CD'si yoktu.) Grubu MBR
başına kurdum ve XP ile Pardus hiç sorunsuzca çalıştılar.

Sorun, iş arkadaşımın yoğun baskısı yüzünden, geriye kalan 150 Gb.alana
MacOsX
kurmaya kalkışınca çıktı. Aslında daha kuruluma başlamadan önce böyle bir
sıkıntı
yaşayabileceğim aklıma gelmişti ama denemekten başka çarem yoktu. Korka korka
MacOsX Tiger'ı kurduk ve şimdi ne grub kaldı, Ne XP, ne Pardus... Makine
otomatik
olarak MacOsX'i açıyor.

Forumda benzer bir başlıkta yazılanları okuyunca belki yeniden kurulum
dışında bir
şansım olabilir diye düşündüm. Yarın sırasıyla şunları denemek istiyorum:

1. Okuduğum bir bilgiden yararlanarak (eğer becerebilirsem) BIOS'dan
açılış önceliğini
Pardus kurulu bölüme vermeye çalışacağım. (Böyle bir olanak var mı
bilmiyorum, çünkü
tek bir disk var.

2. Olmazsa Pardus'u üzerine yeniden kurup, grubu MBR başında oluşturduğumda
sorun ortadan kalkabilir diye düşünüyorum.

Acaba başarma şansım var mı, yoksa hepsini yeniden kurmam mı gerekecek?
Yeniden
kurulumda hangi sıra en doğrusu olur?

İyi akşamlar.