[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 16, Konu 178

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
16 Mayıs 2007 Çar 23:03:56 EEST

Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] TP-LINK Wireless Adaptörü
To: <a href="../src/compose.php?send_to=pardus-
kullanicilari%40pardus.org.tr&unique_id=279ac01e177a10e98a5479ae8281d306">pardus-
kullanicilari at pardus.org.tr</a>

16.05.2007 tarihinde hadildonmez <<a href="../src/
compose.php?send_to=hadildonmez%40mynet.com&unique_id=279ac01e177a10e98a5479ae8281d306">hadildonmez at mynet.com</
a>> yazmış:

> Merhaba.
>
> İşyerime 2 yeni bilgisayar alındı. Benim kullandığımın 50 Gb.lık
> bir bölümüne Pardus 2007'yi (Felis Chaus CD'si yoktu) kurdum.
> Grub'u da MBR başına kurunca iki sistem de hiç sorunsuz çalıştı.
>
> ATI olduğu halde ekran kartı ile ilgili bir problem yaşamadım.
> Pardus, bilgisayarımın üzerindeki bütün donanımı biri hariç tanıdı.
> Hariç olan: TP-LINK USB Wireless Adaptörü... Pardus, şu an XP
> aracılığı ile üzerinden İnternet'e bağlı olduğum bu cihazı resmen
> yok sayıyor...

> [...]

linux sürücüsü olmadığı ve windows sürüsü olduğunu varsayarak Ndiswrapper
kullanmak mantıklı gözüküyor.

Yardımcı olmaya çalışan bütün dostlara teşekkürler. Forumda da aynı yöntemi
önerdiler. Yarın deneyip sonucunu yazarım.

İyi akşamlar.