[Pardus-kullanicilari] TP-LINK Wireless Adaptörü

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
16 Mayıs 2007 Çar 16:40:01 EEST

Merhaba.

İşyerime 2 yeni bilgisayar alındı. Benim kullandığımın 50 Gb.lık
bir bölümüne Pardus 2007'yi (Felis Chaus CD'si yoktu) kurdum.
Grub'u da MBR başına kurunca iki sistem de hiç sorunsuz çalıştı.

ATI olduğu halde ekran kartı ile ilgili bir problem yaşamadım.
Pardus, bilgisayarımın üzerindeki bütün donanımı biri hariç tanıdı.
Hariç olan: TP-LINK USB Wireless Adaptörü... Pardus, şu an XP
aracılığı ile üzerinden İnternet'e bağlı olduğum bu cihazı resmen
yok sayıyor...

İnternet'e bağlanabilmek için başka bir çarem yok. Kablosuz modemin
üzerinde ethernet bağlantı soketleri de var ama bilgisayarlara çok
uzak bir odada olduğu için bu bağlantıyı kullanamıyorum.

Sitesine baktım, Linux sürücüsü yok. Hemen bir e-posta gönderip
yetersiz İngilizcem'le "Linux sürücüsü istiyorum" dedim. Benim için
sürücü yazmazlar herhalde ama en azından Linux sözcüğünün
hafızalarında yer edebilmesi için küçücük de olsa katkım olmuştur.

Doğal olarak şimdi "Ne yapabilirim" diye soruyorum. Okuyan
arkadaşlar hemen "ls usb" çıktın nerede?" diye soracak. Bu mesajı
gönderir göndermez Pardus'a geçip çıktıyı aldıktan sonra yazacağım.

Belki daha önce bu cihazı kullanıp çözüme ulaşmış bir arkadaş
vardır da benim derdime ilaç olur...