[Pardus-kullanicilari] Ynt: usb modem

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
16 Mayıs 2007 Çar 14:14:25 EEST

Date: Tue, 15 May 2007 11:07:35 +0300 (EEST)
From: "mlacin42" <mlacin42 at mynet.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] usb modem
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardusun web sayfasından usb modem kurulumunu indirdim.kurdum
internete bağlandım.bir gün sonra bahsedilen komutları girdim ancak hata
verdi bağlanmadı.ayrıca yazıcım samsung ml 1610 uda tanımadı belge
yazdıramıyorum.
MEHMET LAÇİNPardus'lu bilgisayarım yanımda olmadığı için tam
anlatım veremiyorum ama Samsung ml 1610 Pardus tarafından hiç sorunsuzca
tanınıyor. Tanıtırken tanımladığınız yazıcıyı kaldırıp yeniden ve dikkat
ederek tekrar kurun. Olmazsa ayarı değiştirip yeniden
deneyin.

Zeynep Tokuş,Tan
Sağtürk,Kargo.....ve daha birçok ünlü Mynet email
kullanıyor! Ya sen?