[Pardus-kullanicilari] yardim edin artik sikilmaya basladim vazgecmek uzereyim pardus sevdasindan

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Mayıs 2007 Çar 14:15:25 EEST

16.05.2007 tarihinde tolgahan topcu <tolgahantopcu at gmail.com> yazmış:

> Arkadaslar sizler kadar bu isleri pek bilmiyorum. Bununla beraber artik
> windows a para vermek istemiyorum iyi bir bilgisayar alabilmek icin vista ya
> para verdim ama artik Bill gates e ne para vermek nede windows kullanmak
> istemiyorum.
> Pardus 2007 calısan cd sını pardus ana sayfasından iso dosyası olarak
> indirdim ve  iso kalıbını cd ye yazdırdım ama kurulum icin sistyemi yeniden
> baslattigimda stage 2 de club yazıyor kurulum duruyor ne yapmalıyım.
> Daha oncesinde www.gelecek.com.tr den gelecek vision diye prgram alip
> [...]

merhaba,

çalışan cd değil kurulan cd'yi indirip cd ye yazdırmalısınız. yani bunu:

ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007.1/Pardus-Kurulan-2007.1.iso

aşağıdaki linkte cd'ye yazma ve kurulum ile ilgili resimli anlatım
mevcuttur.

http://www.pardus.org.tr/belgeler/kurulum_nasil.html

kolay gelsin...