[Pardus-kullanicilari] yardim edin artik sikilmaya basladim vazgecmek uzereyim pardus sevdasindan

tolgahan topcu tolgahantopcu at gmail.com
16 Mayıs 2007 Çar 14:04:16 EEST

Arkadaslar sizler kadar bu isleri pek bilmiyorum. Bununla beraber artik
windows a para vermek istemiyorum iyi bir bilgisayar alabilmek icin vista ya
para verdim ama artik Bill gates e ne para vermek nede windows kullanmak
istemiyorum.
Pardus 2007 calısan cd sını pardus ana sayfasından iso dosyası olarak
indirdim ve  iso kalıbını cd ye yazdırdım ama kurulum icin sistyemi yeniden
baslattigimda stage 2 de club yazıyor kurulum duruyor ne yapmalıyım.
Daha oncesinde www.gelecek.com.tr den gelecek vision diye prgram alip kurup
kullanmıstım ama ondada  3d xgl olarak kullanamadım  (atı radeon xpress
x1150 256mb) ekran kartımı tanıtamamıstım yanı onuda kullanamadım.
Uzun lafım kısası artık ınadım kırılıyo bana cd'yı takmadan prgramı
kullanmaya kadar oaln aradakı kısmı bana tek tek ıbutun olasılıkları
analatan bır kurulum tarıf eden bır maıl yollayarak yardım edersenız
sevınırım.
Bilgisayarım dell inspiron 1501 laptop su an ıcınde lisanslı vısta
buziness kurulu