[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Mayıs 2007 Pzt 11:06:33 EEST

Arkadaşım
Ses kartınızıve ekran kartınızı belirtmediğinize göre genel bir önerim
olacak o da ses kartınızın kurulumda aktif olmama durumunu varsayarak.
Konsol (Terminal programını açın ilk önce su komutunu girin enterleyin
ardından alsaconf komurunu girip enterledikten sonra açılan tabloda tamam
evet tamam diyerek ses kartınızın % 100 aktif olmasından sonra terminali
kapatın eğer yine ses alamıyorsanız sisteminizdeke ses ve ekran kartını
belirten mailiniz sonucu bu konuda öneriler alabilirsiniz.Kolay gelsın

14.05.2007 tarihinde Köksal Ayyıldız <koksal.ayyildiz at vestel.com.tr> yazmış: