[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Koray Löker loker at pardus.org.tr
14 Mayıs 2007 Pzt 10:52:04 EEST

Merhaba,

On Monday 14 May 2007 10:44:32 Köksal Ayyıldız wrote:
> Ben bir milliyetcisi olarak bana ait olan pc ye parduşu kurdum ama ses ve
> akran kartını yüklüyemedim bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim

Liste arşivinden (http://liste.pardus.org.tr/arama adresini kullanabilirsiniz)
ekran kartınızın ve ses kartınızın marka model isimlerini kullanarak bir
arama yaparsanız tahminen cevap verilebilecek süreden daha çabuk olarak
çözüme ulaşırsınız.

Zaten şu anda bundan başka cevap almanız oldukça zor, zira ne ekran kartınızın
ne de ses kartınızın ne olduğunu yazmamışsınız...

Bir de sistemin adı Pardus, Parduş değil...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->