[Pardus-kullanicilari] kurulumdan hemen sonra güncellemedeki çakışmalar

Umut D. linuxlist at gmail.com
13 Mayıs 2007 Paz 11:59:24 EEST

Pardusu tekrar tekrar kurmanıza gerek olacağını sanmam.
Imaj (ghost vb ticari isimlerle anılırlar) programlarına ihtiyacınız yok.
Eğer disk hatanız olmadığı sürece sisteme zarar verme ihtimaliniz düşük (çok
ısrar ederseniz o başka, örneğin root olarak sistemde bol bol dolaşmak gibi)

deepfreeze benzeri program başlığı altında yakın zamanda soru soran
arkadaşlar oldu. Onlara verilen cevapları incelemek sanırım size bir ipucu
verir. Sistemi geri döndürmek istisna durumlar hariç bir kaç dakikalık bir
işlem.

Ayrıca çok ısrar ederseniz ve eğer lisanslı kullanıcısı iseniz bildiğim
kadarıyla Norton Ghost size ext3 partition için imaj alma imkanı sağlıyor.
Detayları hakkında bilgim yok.

Saygılar.