[Pardus-kullanicilari] deepfreeze benzeri program?

Umut D. linuxlist at gmail.com
12 Mayıs 2007 Cmt 13:45:47 EEST

Sanırım parametre yerleri yanlış.

rsync [OPTION]... SRC [SRC]... DEST

Herhangi bir zamanda yedek almak için root olarak:
# rsync -avr --delete /home /home_bck

Yedeği geri yüklemek için (Bu satırı başında # olmadan
/etc/conf.d/local.start içine koyun)
# rsync -ar --delete /home_bck /home

Bu işlem tüm kullanıcıları geri yükler. Sadece belli bir kullanıcıyı
isterseniz o zaman tüm yedeği aldıktan sonra

# rsync -ar --delete /home_bck/misafir /home/misafir