[Pardus-kullanicilari] Paket Sunuculari Gocuk mu?

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
9 Mayıs 2007 Çar 17:15:18 EEST

On Wednesday 09 May 2007 16:34:27 Mehmet Selim İmre wrote:
> Gereksiz mesaj ve bant genişliği işgali duyarlılığınızı anlıorum. Hatta
> katılıyorum. Yeri gelmişken listeden çıkamayan veya çıkmak çin birkaç web
> sayfası okumaya üşenenler gibi şeylerinde farkındayım. Öte yandan kabul
> etmek gerekir ki Pardus Liste hala bir forum değil. Forum aramalarındaki
> çeşitlilik ve seçenekler yok. Hoş bence bi an önce başlıklara ayrılmış
> düzgün ve tek bir forumun olması gerekli ve bu çok tartışıldı birdaha gerek
> olmayabilir ama aşağıdaki 3 arama linkine lütfen bakın. "pardus" "depo"
> "perşembe" "bakım" "yansı" kelimelerinin farklı kombinasyonları ile
> [...]
Bu e-postanızdan hemen sonra listeye gelen şu [1] e-posta gösteriyor ki
cevabın bir kez daha verilmesi yeterli değil, iki kez daha verilmesi de
yeterli olmayabilir.

Bir Pardus kullanıcısının duyuru listesine [2] de üye olmasını bekliyoruz
doğal olarak.

Liste arama sayfası google'ın altyapısını kullandığı için önbellekleme süresi
yaklaşık 3 gün. 3 gün gibi küçük bir aralıkta bulmak istediğiniz e-postalar
için farklı yöntemler kullanabilirsiniz.

Ufak bir tarif vermek gerekirse:
1- Tarayıcınızı açın ve liste.pardus.org.tr adresine gidin
2- arşivini görmek istediğiniz listeye tıklayın
3- görmek istediğiniz ayın arşivi için 4 görüntü tercih edebilirsiniz
4- THREAD tercihi size ağaç yapısında threadleri gösterecektir, KONU tercihi
size konulara göre artan sırayla konuları listeleyecektir, YAZAR tercihi size
yazarlara göre artan sırayla konuları listeleyecektir, TARİH tercihi size
tarihe göre artan sırayla konuları listeleyecektir.
5- seçiminize göre gelen sayfadan ilgili e-postayı bulabilirsiniz
6- hala bulamıyorsanız konu başlığını tarayıcınızın sayfa içinde arama
özelliği ile arayın
7- hala bulamadıysanız belki de e-posta gönderilmemiştir, hayal görmüşsünüzdür

[1] http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-May/022613.html