[Pardus-kullanicilari] Paket Sunuculari Gocuk mu?

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
9 Mayıs 2007 Çar 16:34:27 EEST

Merhabalar,

Gereksiz mesaj ve bant genişliği işgali duyarlılığınızı anlıorum. Hatta
katılıyorum. Yeri gelmişken listeden çıkamayan veya çıkmak çin birkaç web
sayfası okumaya üşenenler gibi şeylerinde farkındayım. Öte yandan kabul
etmek gerekir ki Pardus Liste hala bir forum değil. Forum aramalarındaki
çeşitlilik ve seçenekler yok. Hoş bence bi an önce başlıklara ayrılmış
düzgün ve tek bir forumun olması gerekli ve bu çok tartışıldı birdaha gerek
olmayabilir ama aşağıdaki 3 arama linkine lütfen bakın. "pardus" "depo"
"perşembe" "bakım" "yansı" kelimelerinin farklı kombinasyonları ile aramalar
yaptım. Çıkan listelerdeki linklerin hepsine değil ama ilk 5ine baktım. Ve
maalesef elime birşey geçmedi. Üstelik harcadığım zamanın muhtemel yansı
adresinin bir defa daha yazılmasının harcayacağı bant genişliğinden fazla
olduğuna da eminim :) Bu durumda ne kadar can sıkıcı olsa da bir cevabı bir
kere daha vermeye çalışalım derim. Günde onlarca mesaj gelen listedeki her
mesaja aynı önemi günlük telaş içinde gösteremiyoruz ve bazen yanlışlıkla
silebiliyoruz. Bende hata edrek silmişim misal...

Teşekkürler...

http://liste.uludag.org.tr/arama/index.php?keywords=pardus+depo+yans%C4%B1&submit=Sonu%C3%A7lar%C4%B1+G%C3%B6ster

http://liste.uludag.org.tr/arama/index.php?keywords=pardus+depo+bak%C4%B1m&submit=Sonu%C3%A7lar%C4%B1+G%C3%B6ster

http://liste.uludag.org.tr/arama/index.php?keywords=pardus+depo+yans%C4%B1&submit=Sonu%C3%A7lar%C4%B1+G%C3%B6ster