[Pardus-kullanicilari] 2 sata disk problemi

Candan Yavuz yavuz.candan at gmail.com
9 Mayıs 2007 Çar 12:42:06 EEST

Emre Erenoglu yazmış:
> Merhaba,
>
> 1) GRUB dahi yuklenemeden kaliyor demekle neyi kastediyorsunuz?
> 2) Pardus hangi diskte kurulu 1. mi 2. mi?
> 3) Windows nerede kurulu?
> 4) GRUB hangi diske kurdunuz? yoksa pardus'un partition'ina mi kurdunuz?
> 5) Windows var mi? Aciliyor mu? (GRUB yuklenemiyorsa Windows da
> yuklenemiyordur cikarimi yapiyorum GRUB ana MBR'ye kurulduysa, veya
> pardus partition'ina kurulup active partition yapildiysa.
>
> Emre
>

> On 5/9/07, *Candan Yavuz* <yavuz.candan at gmail.com
> <mailto:yavuz.candan at gmail.com>> wrote:

> [...]
1-Grub la ilgili herhangi bir mesaj veya benzeri şey gelmeden siyah
ekranda kalıyor.
2- her ikisine de kurmayı denedim
3-Windows 80GB lık SATA da yani birinci diskte kurulu
4-Grubu Pardusu kurdugum diskin MBR sine kurdum
5- Bu işlem sonucunda tahmin ettiğiniz gibi windows açılmıyor. Cd sinden
boot edip fixmbr komutunu calistirmam gerekti.

Eksik bilgi verdiğim için kusura bakmayın...
Candan Yavuz