[Pardus-kullanicilari] 2 sata disk problemi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Mayıs 2007 Çar 11:46:08 EEST

Merhaba,

1) GRUB dahi yuklenemeden kaliyor demekle neyi kastediyorsunuz?
2) Pardus hangi diskte kurulu 1. mi 2. mi?
3) Windows nerede kurulu?
4) GRUB hangi diske kurdunuz? yoksa pardus'un partition'ina mi kurdunuz?
5) Windows var mi? Aciliyor mu? (GRUB yuklenemiyorsa Windows da
yuklenemiyordur cikarimi yapiyorum GRUB ana MBR'ye kurulduysa, veya pardus
partition'ina kurulup active partition yapildiysa.

Emre