[Pardus-kullanicilari] VirtualBox ile dosya paylaşımı.

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
9 Mayıs 2007 Çar 02:52:11 EEST

birden fazla yol var.
1 samba
2 ftp
3 ssh
bilinen yöntem samba. linuxden windows a bilgi gönderirken kullanıyorum.
windows dan  pardus a bilgi gönderirken benim kullandığım genelde ftp ve
ssh.

paketlerden ftp server paketini pardusa kurun (tftp veya vsftp) daha sonra
tasma-sistem secenekleri-servis yöneticisinden ftp sunucusunu çalıştırın.
virtual box daki windowsdan da ftp olarak pardusa
ulasabilirsin.dosyatransveri oldukca hızlı. saniyede 10 mb civarında

bazende ssh kullanıyorum.
http://www.ssh.com/ adresinde grafik tabanlı ssh ın clientini indirip
windows a yükledim. daha sonra pardusda tasma-sistem secenekleri-servis
yöneticisinden güvenli kabuk sunucusunu çalıştırdım. windows dan  pardusa
bağlanıp dosya transferinde bulundum. saniyede 1,5 mb cıvarında

seçim senin

kolay gelsin.
02.05.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: