[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Hakan ÖZMEN hako_ant_87 at hotmail.com
8 Mayıs 2007 Sal 19:16:41 EEST

Merhaba Emre Bey,

Ben de Pardus kullanıcılarından biriyim ve sürücü sıkıntısı çekiyorum.

Ben HP Pavilion dv5204ea model bir laptop kullanıyorum ve Ekran Kartı sürücüsünü tanımıyor. Bilgisayarımdan görüntü alabiliyorum ama 800*600 boyutunda olduğu için pek de iç açıcı bi görüntü değil. Ayrıca wireless adaptörünü de tanımıyor. Dolayısıyla wireless dan internete bağlanamıyorum. Ama kabloyla bağlantımda hiçbir problemim yok neyseki :)

Arkadaşlarımdan bazılarında HP nin dv5000 serisinin daha üst modelleri var ama onlar da hiç bir problem yok. Acaba driverlar nasıl bir sıraya göre yazılıyor? Benim bilgisayarım onlarınkinden daha önce piyasaya çıktı fakat driverı hala yok.Yaptığım güncellemeler sonucunda gerekli sürücüyü bulamadı.

Sorunumu nasıl çözebilirim? Eğer bahsettiğim aygıtların sürücüleri daha çıkmadıysa çıkması için belirlenen bir tarih varmı yada bu konu hakkında bir çalışma yapılıyormu?

İlginiz için şimdiden teşekkürler. Kolay gelsin.
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted