[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 16, Konu 93

Fatih Yüktaşır fatihyuktasir at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 22:21:59 EEST

Sevgili Görgün CPU olarak kullandığını nedir ? Tam olarak Sistemi Yazarsanız
yardımcı olmaya çalışayım.Eğer AMD K6 ve o seri CPU Kullanıyorsanız Setup
Console'de ki bazı komutları işlemci desteklemiyor olabilir çünki işlemcini
Saat Hızı Düşük kalıyor.Fakat Live CD çalışıyor Diyorsunuz o zamanda Diğer
Donanım Bileşenlerine bakmak lazım.Bi zahmet Siz  Donanım Bileşenlerinizi
Yazıverin.

Not ( Kullandığınız RAM Windows'ta Çalışıyor olabilir Ama PARDUS'ta Sorun
Çıkarabilir.Bizzat Test Ettik )
Cevabınızı Bekliyorum.

07.05.2007 tarihinde pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr <
pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr> yazmış: