[Pardus-kullanicilari] HP 3550 Yazıcı sorunu

Gökmen gokmengorgen at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 21:36:54 EEST

Güncellemelerden önce kurulumda hiç problem olmamıştı. Biraz eğik bile olsa
sonuçta yazdırabiliyordum; fakat güncellemelerden sonra malesef yazıcı
çalışmıyor. Sürücüleri yeniden yükledim, tasmada yeniden tanımladım, ufak
tefek ayarları kurcaladım uğraştım uğraştım malesef iyi sonuç alamadım. İlk
deneyişimde yazdırır gibi olmuştum; fakat ilk satırı yazdıktan sonra yazma
işlemi durdu, kağıt da içinde kaldı =)

Şuan hplip'i yeniden yüklemeyi deniyorum. Siz ne tavsiye edersiniz. Şimdiden
teşekkürler.
--
G.GRGN

ESOGÜ - Management