[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 14:19:18 EEST

Merhaba Ozgur Bey,

konsol'da su yazinca parola sorusu cikacak evet. Buraya kurarken sistem
yoneticisi icin belirlediginiz sifreyi yazip (ekranda gorunmez, herhagni bir
karakter cikmaz) enterlayacaksiniz. Karsiniza:
#
gibi bir satir gelmesi lazim. simdi
lspci
yazip enterlayin.

Eger bu olmazsa, "kdesu kwrite" yerine, "kdesu konsole" yazip deneyin.
acilan konsole'da lspci komutunu vermeyi deneyin. lcpci'i bulamadim derse
sirayla
/sbin/lspci
/usr/sbin/lspci
komutlarini deneyin (tam  yerini hatirlayamadim simdi).

Emre