[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
7 Mayýs 2007 Pzt 13:42:26 EEST

Emre bey merhaba, konsol'da su yazdım parola komutu çıktı fakat çıkan satıra herhangi bir şey yazamıyorum. kdesu kwrite yazarak girdiğim sistemde Ispci yazıyorum boş geliyor.

Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> wrote:    Merhaba Ozgur Bey,

  Linux'ta suruculer bu sekilde yuklenmiyor. Kernel'in icinde kendinden geliyor ya da ayrica donanim  ureticisinden veya gonullu gelistiricilerin sitesinden bulunup sizin kernel'iniz icin derleniyor.

  bir terminal (konsole) ekrani acip, su - diyip root olduktan sonra, lspci komutu ciktisini yazabilir misiniz? Ilginc komponentler varsa sisteminizde, isiniz biraz zor demektir. Hata raporu girmekte fayda olabilir bu lspci ciktisi ile birlikte.

  Kolay gelsin,

  Emre

  On 5/7/07, Özgür Tunca <ozgur.tunca at yahoo.com.tr> wrote:   Datron Mobile KN1 dizüstü bilgisayarıma pardus yükledim. Sürücülerini nasıl yükleyebilirim. Ses yok (realtek), internete bağlanamıyorum (Motorola), ekran çözünürlüğünü de 1280x1024 e ayarlayamıyorum. Mandrake'nin sürücüleri olur mu?

Emre Erenoglu
erenoglu at gmail.com
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.uludag.org.tr/arama web sayfasına gidin.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com