[Pardus-kullanicilari] debian wireless

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
3 Mayıs 2007 Per 22:24:21 EEST

Selam Selim Bey,

Boyle calismayacagi acik gibi. Cihazin indirdiginiz tgz uzantili
surucusunu once derlemek gerekir. Bunu da actiginiz yerdeki README ve
INSTALL dosyalarini okuyarak nasil yapilacagina bakarak yapabiliriz.
Genelde o dizinde:
./configure
make
dedikten sonra
make install
ile kurariz.

Ancak bu modul icin farkli olabilir bilemiyorum. daha sonra
/lib/modules altinda falan bi yere gider bu modul, depmod -a diyerek
modulun sistem tarafindan taninmasini saglariz.

ancak daha sonra modprobe yapilabilir, bi de kernelde onceden
derlenmis bir modul varsa o da sorun cikartacaktir.

Bulend Bey (adiniz bu sanirim), DEbian kurmak yerine Ubuntu Feisty
7.04 deneyin bence daha dertsiz tasasiz olacaktir, Ubuntu da debian
tabanli sonucta (unstable deposundan gelistirilen bir dagitim).

Kolay gelsin,

Emre