[Pardus-kullanicilari] debian wireless

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Mayıs 2007 Per 19:15:49 EEST

03.05.2007 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış:

> pardus ile ilgili değil ama büyük affınıza sığınarak bir soru soracağım
> pardus tan başka debian 4.0 ı kurdum toshiba laptop a ama kablosuz derd
> oldu depodan ne yükledi isem olmadı eth1 gelmedi bilen varsa memnun olurum.
> fazla zihin bulandırır derseniz hususi mail olarak gönderebilirsiniz

kablosuz adaptörünün ipw2200 olduğunu farzederek yazıyorum. şimdilik "sarı
çizmeli mehmet ağa" bizim için...

bu adresten son sürücüyü indirin( v3.0):
http://ipw2200.sourceforge.net/firmware.php
ardından şu komutları verin:
# tar -xvf ipw2200-fw-3.0.tgz -C /lib/firmware # mv /lib/firmware/ipw2200-
fw-3.0/* /lib/firmware ardından bir  #modprobe ipw2200 iyi gider...

kolay gelsin...