[Pardus-kullanicilari] açılış hatası

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
2 Mayıs 2007 Çar 15:43:32 EEST

Selam Enis Bey,

Bu sorun cozulmustu diye hatirliyorum, kurdugnuz versiyon hangisi?
2007.1 mi? yoksa 2007 mi?

Grub menusu geldiginde, Pardus girdisinin ustune gelip, e dusuna
basarak "degistirme" moduna gecin, buradan (hd0,0) yazan bi yer varsa,
bunu yine uzerine gelip e tusuna basarak (hd1,0) yapmayi bir deneyin.
daha sonra enter'la cikip b tusu ile boot etmeyi deneyin. Eger
duzelirse, degisikligi temelli yapmak icin /boot/grub/menu.lst
dosyanizi duzenleyin.

Kolay gelsin,

Emre