[Pardus-kullanicilari] güncelleme sorunu "çakışma hatası"

kerim acar drkerim at gmail.com
2 Mayıs 2007 Çar 08:03:40 EEST

yeni bir pardus kullanıcısı olarak pardusa alışmaya çalışyorum pek
fazla sorun çıkmazken son 1 haftadır pardusu paket yöneticisinden
güncelleme yapmak istediğimde çakışma hatası "Seçili paketler [qc-usb,
qc-usb-messenger] birbirleriyle çakışıyor. Bu paketler birlikte
kurulamaz." diye bir mesaj geliyor ve güncelleme yapamıyorum.bu
paketleri seçmeden güncelleme yapıyorum kendisi otomatik olarak 43
ekli paket var diyerek onlarıda seçiyor.bu durumdan nasıl kurtulup
daha önceki gibi kolayca güncelleme yaparım.yardım ederseniz sevinirim
şimdiden teşekkürler.

                                                      KERİM ACAR